pipko

pipko

pipko

pipko

3 هتل لوکس در تایلند

کشور تایلند دارای هتل های شیک و زیبایی می باشد که هرساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگران می باشد. در این پست به ۳ هتل لوکس در تایلند خواهیم پرداخت.

  

هتل پولمن جی پاتایا

هتل ۵ ستاره پولمن جی (Pullman Pattaya Hotel G) در امتداد ساحل وونگ آمارت ساخته شده است و کمتر از ۱ کیلومتر تا خانه مقدس حقیقت و ۹۰ دقیقه تا مرکز شهر بانکوک و تقریبا ۵۴ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی یوتاپائو فاصله دارد. این هتل از بهترین انتخاب ها برای تور تایلند است و دارای ۳۵۳ اتاق با امکانات : سالن بازی کودکان، مرکز خرید، رستوران،حمل و نقل فرودگاهی،خدمات خشکشویی و … می باشد.


هتل میلنیوم پوکت

هتل میلنیوم پوکت (Millennium Resort Patong Phuket) که تنها پنج دقیقه پیاده تا ساحل پاتونگ فاصله دارد، یکی از لوکس ترین هتل های تایلند محسوب می شود، این هتل بسیار زیبا که با مناظرگرمسیری و طبیعی آراسته شده، دارای دو استخر بزرگ روباز، آبگرم و خدمات ماساژ و ارائه پنج نوع غذای مختلف در هر وعده ی غذایی می باشد و دارای ۴۱۸ اتاق می باشد.

هتل کنراد بانکوک

هتل ۵ ستاره کنراد بانکوک (Conrad Bangkok) در قلب بانکوک قرار گرفته و به پارک لومپینی و مراکز تجاری و سفارت‌خانه‌های مهم نزدیک است و با کمی پیاده‌روی به ایستگاه قطار شهری می‌رسید و فرودگاه بین‌المللی تایلند هم حدود نیم ساعت با هتل فاصله دارد و دارای ۳۹۱ اتاق می باشد و یکی از جالب‌ترین و بدیع‌ترین هتل‌های لوکس جهان است.

 منبع : mehrhotel.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.