pipko

pipko

pipko

pipko

هتل مارینا بای سندز سنگاپور

هتل مارینا بای سندز سنگاپور

معرفی هتل مارینا بای سندز سنگاپور Hotel Marina Bay Sands

با این که سنگاپور بیشتر شبیه به یک شهر کوچک است اما این شهر کوچک، خود یک کشور مستقل را تشکیل داده است. کوچکترین کشور در جنوب شرقی آسیا سنگاپور است که پایتخت آن نیز شهر سنگاپور است. بسیاری از افراد به اشتباه گمان می کنند که سنگاپور جزئی از کشور مالزی است در صورتی که سنگاپور با دارا بودن پرچم جداگانه و سیاست مستقل، یک کشور کوچک و قدرتمند محسوب می شود. اولین و مهمترین نمادی که در شهر سنگاپور به چشم می خورد، سه برج بلند و با شکوهی است که از آخرین طبقات به یکدیگر متصل شده اند.  گردهمایی این برج های بزرگ ۵۵ طبقه، یکی از معروف ترین هتل های دنیا را تشکیل داده اند. هتل مارینا بای سندز سنگاپور، هتل ۵ ستاره سنگاپوری ها است که در سال ۲۰۱۰ ساخته شده است و امروزه یکی از مهمترین دیدنی های سنگاپور شده است. با هستی گشت همراه باشید تا با هتل مارینا بای سندز سنگاپور آشنا شوید.



مشخصات هتل مارینا بای سندز

هتل مارینا بای سندز شبیه به یک کشتی، در سنگاپور خودنمایی می کند. هر برج دارای ۵۵ طبقه است و تعداد اتاق های هتل ۲۵۶۱ عدد است. بهترین غذاها را در رستوران هتل مارینا بای سندز خواهید دید. کیفیت و تنوع غذای هتل، تحسین بر انگیز است. افرادی که هزینه اجاره این هتل را پرداخت کرده اند، با کارت های اتاقشان می توانند از آسانسور استفاده کنند. آسانسورهای هتل مارینا بای سندز با سرعت بسیار زیادی حرکت می کند، تا جایی که ممکن است دچار گرفتگی گوش شوید. این هتل، یک هتل استثنایی در شهر سنگاپور است.


بزرگترین استخر روباز جهان

هتل مارینا بای سندز سنگاپور دارای بزرگترین استخر روباز جهان می باشد. این استخر در بخش skypark قرار گرفته و ۳۴۰ متر مربع، مساحت دارد. تصور کنید در استخری شنا کنید که نه تنها بزرگترین استخر روباز جهان است، بلکه در بالاترین ارتفاع از شهر قرار گرفته و هیجان انگیز است. استخر هتل مارینا بای سندز در ارتفاع ۲۰۰ متری از زمین واقع شده است و به تنهایی، طول این استخر از برج ایفل بیشتر است. استخر هتل مارینا بای سندز، بر روی هر سه ساختمان هتل قرار گرفته است. معماری این استخر را یک معمار آمریکایی بر عهده داشته است. هیجان انگیزترین بخش استخر، شنا کردن در لبه های آن است. شاید از دور ترسناک به نظر برسد اما امنیت آن به حدی است که شناگران با خیال راحت در آن شنا می کنند. اگر میهمان این هتل باشید می توانید به صورت رایگان از امکانات تفریحی آن به ویژه استخر آن استفاده کنید، در غیر این صورت باید هزینه جداگانه برای استخر روی بام هتل مارینا بای سندز بپردازید.


اتاق های لوکس هتل مارینا بای سندز سنگاپور

اتاق های هتل مارینا بای سندز با دکوراسیونی مدرن، پذیرای مهمانان هستند. کفپوش های هتل فرش شده است و پنجره های هر اتاق از کف تا سقف کشیده شده است و دید پانورامای دارد. همه اتاق ها شامل تلوزیون کابلی هستند و کتری برقی همراه با چای در اتاق موجود است. لوازم آرایشی و بهداشتی، از بهترین برندهای جهان، در حمام های هتل مارینا بای سندز قرار گرفته است. اتاق های هتل دارای پرده های برقی است و نورپردازی آن، چندین مدل را شامل می شود. خدمات ۲۴ ساعته همراه با اینترنت رایگان، از دیگر امکانات هتل مارینا بای سندز است. همه اتاق ها دارای تراس هستند. می توانید از تراس نورپردازی هایی را که در شهر و به ویژه بر روی پل های متصل به هم انجام می شود، مشاهده کنید.



مهمترین امکانات هتل مارینا بای سندز به اختصار

وای فای رایگان

اتاق ماساژ

استخر شنا

اتاق های خانوادگی

اتاق بدون سیگار

اتاق سیگار

پارکینگ

بار

رستوران بین المللی


قیمت یک شب اقامت در هتل مارینا بای سندز

هتل مارینا بای سندز، اتاق های گوناگونی دارند و هر کدام از اتاق ها، امکانات منحصر به فردی دارد. اگر قصد اقامت در این هتل را دارید باید بدانید حداقل قیمت اقامت در هتل مارینا بای سندز از ۴۰۰ دلار سنگاپور آغاز می شود و قیمت های نجومی دیگر ادامه دارد. هتل های دو تخته لوکس از حداقل ۱،۶۲۹ دلار سنگاپور شروع می شود. به طور کلی قیمت اجاره این هتل، از شبی ۵ میلیون تومان تا شبی ۴۰ میلیون تومان، تخمین زده شده است.

 منبع : هستی گشت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.